پایان نامه تجارت الکترونیک

این پایان نامه (پایان نامه تجارت الکترونیک) در ۹۳ صفحه و ۴ فصل تهیه و تنظیم شده و برای دانشجویان رشته فناوری اطلاعات در تمامی مقاطع دانشگاهی مناسب است. این پایان نامه دارای ساختار و عناوین مناسب و تمام قواعد نگارشی در آن رعایت شده است. برای گردآوری این پایان نامه از منابع بسیاری استفاده شده است.

قیمت این پایان نامه فقط ۲۰ هزار تومان می باشد.

در ادامه چکیده این پایان نامه همراه فهرست مطالب آن آورده شده است

چکیده:

هوش تجاري مجموعه تواناييها، تكنولوژي ها، ابزارها و راهكارهايي است كه به درك بهتر مديران از شرايط كسب و كار كمك مي نمايد. ابزارهاي هوش تجاري، ديدگاه هايي از شرايط گذشته، حال و آينده را در اختيار افراد قرار مي دهند. هوش تجاري يا هوش كسب و كار كه قالب عمده تري را مانند استفاده‌هاي تجاري و غير تجاري (نظامي و غير‌انتفاعي) در بر دارد، عبارت است از بُعد وسيعي از كاربردها و تكنولوژي براي جمع آوري داده و دانش جهت زايش پرس و جو در راستاي آناليز بنگاه براي اتخاذ تصميمات تجاري دقيق و هوشمند. يك هوش تجاري براساس يك معماري بنگاه تشكيل شده است و در قالب پردازش تحليلي برخط (OLAP) به تحليل داده هاي تجاري و اتخاذ تصميمات دقيق و هوشمند مي‌پردازد. هوش تجاري، نه به عنوان يك محصول و نه به عنوان يك سيستم، بلكه به عنوان يك معماري و رويكردي جديد موردنظر است كه البته شامل مجموعه اي از برنامه هاي كاربردي و تحليلي است كه به استناد پايگاههاي داده عملياتي و تحليلي به اخذ و كمك به تصميم گيري براي فعاليتهاي هوشمند تجاري و كسب و كار مي پردازند. اما هوش تجاري از مناظر ديگر: از منظر معماري و فرايند به هوش تجاري به عنوان يك چارچوب كه عامل افزايش كارايي سازمان و يكپارچگي فرايندها و نهايتا بر فرايندهاي تصميم گيري در سطوح مختلف سازماني متمركز است، نگريسته مي شود. بازار هوش تجاري را ابزاري براي برتري رقابتي و پايشگر و تحليلگر بازار و مشتريان مي داند. از نقطه نظر فناوري نيز هوش تجاري يك سيستم هوشمند است كه با پردازش دقيق داده ها، نقطه دخالت سخت افزار و نرم افزار در مغز افزار ها به حساب مي آيد. ولي به بيان ساده تر هوش تجاري چيزي نيست مگر فرايند بالابردن سود دهي سازمان در بازار رقابتي با استفاده هوشمندانه از داده‌هاي موجود در فرايند تصميم گيري.

کلمات کلیدی: داده‌کاوی، کسب و کار الکترونیک، هوش تجاری،

 

فهرست مطالب

فصل اول
۱-۱- هوش تجاری چیست؟ ۳
۱-۲- هوش تجاری چطور کار می کند؟ ۵
۱-۳- کاربرد BI در سطوح مختلف سازمان ۷
۱-۴- چه نوع کسب و کاری می تواند از این کار بهره ببرد؟ ۸
۱-۵- چه افرادی در سازمان از پیاده سازی این راهکار بهره خواهند بود؟ ۱۰
۱-۶- هدف های سیستم های هوش تجاری ۱۱
۱-۷- کاربردهای هوش تجاری به تفکیک صنایع ۱۲
۱-۸- روش شناسی ساخت سیستم های تجاری ۱۵
۱-۹- شناسایی و آماده سازی داده ها برای سیستم های هوش تجاری ۱۷
۱-۱۰- طراحی و اجرای سیستم هوش تجاری ۱۸
۱-۱۱- مرحله به کار گیری سیستم هوش تجاری ۱۹
فصل دوم
۲-۱- مبانی کسب و کار الکترونیک ۲۲
۲-۲- مفهوم کسب و کار الکترونیک ۲۲
۲-۳- دلایل بکارگیری کسب و کار الکترونیک ۲۵
۲-۴- تجارت الکترونیک ۲۷
۲-۵- اجزا و مهارت های لازم برای ارتقا و هوشمندی کسب و کار ۲۹
۲-۶- تکنیک های تسهیل تصمیم گیری هوش تجاری ۳۱
۲-۷- عوامل موثر بر هوش تجاری سازمان ۳۲
فصل سوم
۳-۱- پرداخت الکترونیکی ۳۶
۳-۲- پول الکترونیکی ۳۷
۳-۳- پرداخت همراه ۴۰
۳-۴- کارت اعتباری ۴۶
۳-۵- کیف پول آنلاین ۴۷
۳-۶- بدون تماس نزدیک رشته ارتباطات ۴۷
فصل چهارم
۴-۱- مقدمه ای بر Microsoft SQL Server 50
۴-۲- تاریخچه SQL Server 52
۴-۳- آشنایی با Analysis Service 54
۴-۴- آشنایی با OLAP 54
۴-۵- کار کردن با SSAS 58
۴-۶- ایجاد پروژه ۵۸
۴-۷- تعریف منبع داده ۵۹
۴-۸- ایجاد نمای منبع داده ۶۳
۴-۹- ایجاد مکعب ۷۰
۴-۱۰- ایجاد سلسله مراتب ۷۳
۴-۱۱-ایجاد Product Heirarchy 74
۴-۱۲- استقرار پروژه ۷۸
نتیجه گیری ۸۰
منابع ۸۱

 

20000 تومان – خرید

 

برچسب ها: , , , , , , ,

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>